Dlaczego warto nam zlecić instalację profesjonalnej centrali telefonicznej?

W wielu firmach oraz instytucjach centrala telefoniczna jest rzeczą absolutnie niezbędną. Dodatkowo, tam, gdzie stały kontakt z klientem ma priorytet (np. informacja serwisowa) lub wymaga się niemal całodobowej dostępności takiej formy kontaktu (jak np. w recepcjach hoteli czy przychodniach lekarskich, nie wspominając już o telefonach zaufania) niezawodność całego systemu staje się koniecznością. W takich wypadkach warto postawić na jakość i zlecić instalację profesjonalistom, takim jak firma Info-Tel.

Dobre rozwiązanie dla konkretnego klienta

Nie istnieją ogólne, dobre dla każdego rozwiązania w branży teleinformatycznej. Firma, która pokazuje jedynie swój katalog produktów i zachęca klienta, by wybrał jeden z nich nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem. Przerzucenie odpowiedzialności za decyzję wymagająca fachowej wiedzy na osobę niezorientowaną w branży jest zwykłym naciąganiem na dodatkowe koszty i należy wystrzegać się „specjalistów”, uprawiających takie praktyki. Każde pomieszczenie, każdy biurowiec, każda instytucja wymaga indywidualnego podejścia, jeśli chodzi o sprawną i niezawodną centralę telefoniczną czy inną sieć teleinformatyczną. Profesjonalista najpierw musi się zapoznać z warunkami lokalnymi, możliwościami (np. informacja serwisowa) technicznymi budynku oraz oczekiwaniami klienta, a dopiero później może opracować optymalne rozwiązanie. Tak działa Info-Tel. Dzięki bogatemu doświadczeniu, zdobytemu przez wieloletnią działalność w branży, firma jest gotowa na każde wyzwanie, jakie zostanie przed nią postawione.

Liczy się jakość sprzętu

Jednym z podstawowych wyznaczników niezawodności centrali telefonicznej jest niezawodność sprzętu. Nawet najlepiej zaplanowana infrastruktura nie zda egzaminu, jeśli urządzenia stanowiące poszczególne podzespoły będą kiepskiej jakości i non-stop zaczną pojawiać się awarie. Dlatego firma Info-Tel, która jest wieloletnim partnerem firm Panasonic, Gigaset oraz Avaya, oferuje w swoich rozwiązaniach jedynie niezawodny sprzęt tych producentów. Ponadto doświadczenie w branży pozwala jej na optymalne wykorzystanie możliwości, jakie dają poszczególne urządzenia i zagwarantować solidne, a tym samym sprawdzające się w codziennym użytkowaniu rozwiązania. Wybrany sprzęt musi odpowiadać konkretnym wymaganiom i funkcjonalnościom, by opracowany system działał bez zarzutu.

Nic nie tracisz, a możesz zyskać

Firma Info-Tel prowadzi uczciwą politykę wobec klienta. Współpraca zaczyna się od niezobowiązującego spotkania, podczas którego strona zainteresowana przedstawia swoje potrzeby i oczekiwania, a firma zapoznaje się ze stroną techniczną miejsca przyszłej instalacji. Na tej podstawie przygotowywana jest darmowa wycena proponowanej oferty. Dopiero wtedy klient podejmuje decyzję, czy przedstawione rozwiązanie go satysfakcjonuje i czy akceptuje podane warunki. Jeśli tak, sporządzana jest umowa i firma przystępuje do realizacji zlecenia. Dzięki temu potencjalny klient nie podejmuje niepotrzebnego ryzyka, wie dokładnie za co płaci i nie jest zobligowany do ponoszenia kosztów usługi, która go nie interesuje.