Nasza strona umożliwia błyskawiczne zgłoszenie awarii – oto instrukcja krok po kroku

Każde urządzenie z kategorii sprzętów teleinformatycznych ma swoją określoną żywotność. Wpływa na to wiele czynników, m.in.: poziom eksploatacji, jakość użytkowania, częstotliwość wykorzystywania. Z jednej strony mamy świadomość, że prędzej czy później nasz telefon, internet, bądź elektryka i urządzenia smart home ulegną awarii, jednak z drugiej czujemy się nieprzygotowani na tę okoliczność i często nie wiemy, co zrobić z uszkodzonym sprzętem.

Błyskawiczne zgłoszenie awarii

Oczywiście najrozsądniejszym rozwiązaniem jest zawiadomienie o problemach. Wówczas specjaliści mogą wziąć sprawy w swoje ręce i zbadać, co jest źródłem problemu z łącznością, ładowaniem, jakością rozmów, jakością połączenia, etc. Profesjonalne podejście gwarantuje sukces w naprawie sprzętu teleinformatycznego, z niewielkim wyjątkiem – gdy ów sprzęt jest w pełni zniszczony czy wyeksploatowany.

W naszej firmie Info-Tel przyjmujemy zgłoszenia awarii trzech kategorii sprzętu teleinformatycznego:

  • telefonów,
  • internetu,
  • sprzętu elektrycznego i urządzeń smart home.

Zgłoszenia przyjmujemy za pomocą intuicyjnego i nieskomplikowanego formularza online (http://ift.pl/serwis/), który jest dostosowany do potrzeb Klientów.

Zgłoszenie awarii telefonu

Strona składa się z trzech elementów. Pierwszym z nich jest uzupełnienie podstawowych danych kontaktowych: lokalizacja/zgłaszający, numer telefonu oraz adres e-mail. W kolejnej części zaznaczamy spośród wskazanych możliwości, czego dotyczy awaria. Mamy także możliwość wpisana innej usterki. Ostatni element zgłoszenia to pole na wiadomość, którą chcemy dodać. Ostatni krok to naciśnięcie pola „wyślij” i oczekiwanie na kontakt z naszej strony.

Zgłoszenie awarii internetu

Tutaj zmianie ulega wyłącznie drugi element dotyczący zaznaczenia kategorii awarii w internecie. Należy wybrać jedną lub kilka z poniższych opcji, bądź dodać własną w polu „inne”. Niektóre z nich to: brak internetu, brak połączenia w sieci lokalnej, czy też router, który nie działa.

Zgłoszenie awarii elektryki/smart home

Podobnie wygląda zgłoszenie awarii elektryki/smart home. Po uzupełnieniu danych osobowych, należy wybrać, co jest przejawem usterki spośród poniższych propozycji:

  • brak prądu w gniazdkach elektrycznych,
  • brak światła,
  • wybija zabezpieczenia.

Na koniec oczywiście zaznaczamy „wyślij” i oczekujemy kontaktu ze strony Info-Tel. Na zgłoszenia odpowiadamy najszybciej jak to możliwe i udzielamy profesjonalnych porad, a jeśli trzeba, zajmujemy się problemem na miejscu awarii.